dinsdag 1 juni 2010

4 dagen geen artikels, maar blaren :|

Oooh Godjes, ik moet me ff uiten ;o Als eerste ben ik net terug van de avondvierdaagse van mn oude school... En me benen doen pijnnn... En dit gaat dus vierdagen zo, 4 dagen om 5 uur eten en dan wegwezen om je benen eraf te lopen.. Najah, het is wel heel leuk om iedereen weer te zien, maar ik heb helaas echt geen tijd om een artikel te schrijven, wat ik natuurlijk weer heel jammer vind, want er zijn al zo weinig posts geweest :(


Oké, mn moeder heeft de laptop gisteren afe gepik (ik zit op die van haar werk...), dus ik schrijf nu in de ochtend, maar dat maakt de sfeer niet anders ^-^ Dus er zullen 2/4 dagen geen posts zijn, echt sorry. Maar ik ben wel heel erg geïnspireerd, dus daarna wet ik wel een paar nieuwe artikels :) 




xxx