woensdag 30 juni 2010

Lush, waar bestel jij?



Lush, we kennen het allemaal wel! De lekkere zepen, shampoo bars en body butters die allemaal op natuurlijke wijze worden gemaakt. Waar koop jij je lush goodies? Zelf woon ik in Utrecht, en kom niet zo vaak in Amsterdam, dus moet ik wel online bestellen...
Nu zijn er natuurlijk een aantal web site's waar je kan bestellen, vandaag laat ik jullie de nl site en uk zien...

Zo zou ik zelf aanraden om NIET bij nl te bestellen, en dat is geen tegen reclame. Je bent alleen véél goedkoper uit. Hier een kleine willekeurige (ghehe) bestelling die bestaat uit Honey I washed the kids soap, Rockstar soap en buffy: (exl. verzendkosten)


.NL: EUR 20,05 = GBP 16,24
.UK: GBP 10,85 = EUR 13,24

verschil (in euro's): €6,81


Over de verzendkosten gesproken, bij Lush UK zal je waarschijnlijk iets meer moeten betalen, naar NL betaal je aan shipping +/- €6, bij UK betaal je beneden de 2 kilo:
5 of 6 pond voor Royal Mail  en 9,95 voor DHL ong.


Ik vind €6,81 verschil voor zo een kleine bestelling eigenlijk heel veel! Moet je na gaan als je aan 50 euro of meer besteld... daar kan je soms wel 20 euro aan besparen!
Dus mijn tip: Voor Lush, kijk bij UK, of Amsterdam , of Antwerpen ;)


xxx