vrijdag 25 juni 2010

winactie! Mint Julep mask!




Jaaa, de eerste win actie op me bloggie! :) Of naja, op mn blog maar over mijn YouTube channel. Ik denk dat het filmpje genoeg zei, gewoon subscriben en je maakt kans op het mint julep mask, het is trouwens niet zo dat de 100e het mint julep krijgt. Nee, het word eerlijk verloot op classtools.net. 
Er zijn wel een paar kleine 'regeltjes':

*Als je jonger bent dan 18 jaar, vraag dan eventjes toestemming aan je ouders, het zou lullig zijn als je wint en het pakketje valt door de brievenbus, en je ouders reageren niet positief.. ahum.
Je moet dus je adres geven. (als je wint pas, hoor)


*Het moet natuurlijk niet perse, maar het zou ook leuk zijn als je me volgt op twitter en bloglovin.


*Laat het eventjes weten (staat ook in het filmpje) als je hebt gesubt, door een comment achter te laten.


Dat was het, vrij simpel hè? ;) Ook is het misschien leuk om te weten dat deze winactie niet word gesponsord, ik betaal het masker en de verzendkosten (verrekte ding past niet door de brievenbus) zelf.


Ik hoop dat jullie dit een leuke winactie vinden!

xxx