maandag 14 juni 2010

Budget of the week: Kruidvat nachtcrème

Deze budget of the week gaat over een nacht crème die ik al een tijdje gebruik, dat kun je ook wel zien aan de verpakking, aangezien die een beetje begint los te laten en volgens mij is er inmiddels ook alweer een nieuwe (diezelfde als de oogcrème, maar dan natuurlijk ander letters...)
Het is een nachtcrème voor de gevoelige en droge huid, het werkt verzachtend door de perzik en aloë vera die er in zitten. De eerste keer dat ik deze gebruikte prikte mijn huid wel een beetje... Maar de tweede of derde keer was dat al helemaal weg. Ook vind ik dat hij lekker ruikt, naar perzikjes dus :) En buiten dat doe je er onwijs lang mee: Ik heb deze in de kerstvakantie (!) gekocht, en ongeveer om de dag gebruikt, en de helft is nog niet eens weg!

Wat me wel opviel is dat de crème vrij vloeibaar is, de eerste keer gebruikte ik zeker te veel, want mijn hel gezicht had zo'n witte waas :') Maar hij maakt mijn gevoelige én droge huid lekker zacht in de ochtend! De crème is natuurlijk ook weer lekker budget: Voor een potje van 100 ml betaal je ong. €2! En verkrijgbaar bij de Kruidvat, de 'natuur' lijn, in van die bruine flesjes en potjes. Ook leuk: Ze verkopen er niet alleen die nachtcrème van, maar ook dus de oogcrème, dag crème enz.!

Hope you like it,

xxx