zaterdag 12 juni 2010

Tag: De Blogger Passion Award!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj4B8lVWAyQ63z1eCQN5wVFL6HqyGowIts3BXXcuKdcY2yM7Uqd_hfL6TFxofQajhIWshqBS85JnklCtOr1Im1EgD7DcCCmA3BE9xsaaBpXVqSBUxHCt0VXezYl014pG8eQrqXUdiTNTgQ/s200/Bloggerpassionaward.jpg


Yay! Aurélie van Prinses Brikbordje tagde me de Blogger Passion Award! Heel leuk natuurlijk, de regels zijn heel simpel:
Vertel 4 van jouw passies en tag vervolgens 4 anderen blogsters! 
Dus hier zijn mijn 'Passies' :


Beauty 
Dah :) Tuurlijk is beauty een van mijn passies, ik kan mezelf de hele dag vermaken op beauty forums, blogs en filmpjes. Nieuwe crèmes uitproberen, pigmentatie van oogschaduw checken, body butters ruiken: heerlijk! En dat van die body butters natuurlijk net zo lang doen in The body shop, tot dat ze je allemaal raar gaan aankijken... Of gewoon vriendinnen opmaken voor feestjes, beauty dat is echt een van mijn passies, en daar ben ik heel blij mee :)


Schrijven
http://user.cloudfront.goodinc.com/community/etling/mark-peters-sad-writing.jpg
Schrijven, en dan het liefst mijn bloggie :) Vroeger toen ik klein was, hield ik er ook al van... Dan schreef ik van die gedichtjes en verhalen. Helaas was ik ook lui en stopte ik altijd halverwege omdat mijn hand moe werd :S Ik vraag me ook heel vaak af: Als ik nou nooit een blog was begonnen, zou mijn ''passie'' voor schrijven dan zijn uitgestorven, of zou ik er iets heel anders mee hebben gedaan? Toch ben ik natuurlijk niet nieuwsgierig genoeg om ermee te kappen, haha zeker weten van niet. Toch denk ik dat als beauty mijn andere passie niet was, ik schrijven ook minder leuk zou vinden ;) haha.


Fashion (art)
http://fashiontribes.typepad.com/fashion/images/2008/10/02/viktor_rolf_online_fashion_show_200.pngJa, ik weet dat mijn passies eigenlijk een beetje beginnen te lijken op mijn header :x Maarja, naast beauty, ben ik ook gek op fashion. En dan laat ik het niet alleen bij 'leuk' kleden, maar ik vind fashion art ook geweldig. Denk aan de dingen die Viktor & Rolf maken, maar ook aan onbekende fashion blogs. Die staan altijd vol met prachtige ontwerpen en creaties. Daarom wil ik ook proberen om wat heel veel meer fashion artikels te plaatsten, zoals outfit of the day, en ook meer dress like en hauls.



inspelen 
Volleybal
Jaaah, volleybal! Ik houd van volleybal! Sowieso moet ik toegeven dat ik echt in hartstikke leuk team zit, dat het allemaal ook echt veel leuker maakt. Vorig weekend zat ik dus in Duinrell met mijn team. Hier een foto van ho het eruit zag: Inspelen tussen tentjes en flesjes bier haha. Spot mij (heel sexy...) in het grijze hemdje, die de bal aan het spelen is.  Toen werd ik dus zo verbrand ;] Volleybal is ook echt een van mijn passies, ik vind het altijd leuk om naar trainingen te gaan, en dat ik er heel wat calorieën mee verbrand is mooi megenomen ;)
Dat waren mijn passies! Ik tag:


Ik hoop dat jullie deze tag ook voortzetten!

xxx