dinsdag 8 juni 2010

Dress like...


















Omdat ik de vorige keer op mijn ''Dress like'' zoveel goede reacties kreeg, dacht ik er vandaag aan omdat het nog eens te doen, met een van mijn favorieten outfits van Nicole Richie! Het is een hele casual look, maar de schoenen maken het toch weer celebrity style :)

In 'Dress Like..' pik ik een celebrity style, en zoek ik allemaal goede look-a-like's, maar dan voor een budget proof prijsje :)
Om de prijzen en winkels wat beter te kunnen zien, moet je even op de afbeelding klikken, als ik hem namelijk groter maak valt hij weg me layout... Maar toch zijn hier alle kleding stukken nog een keer op een rijtje:


Hoedje: €9,95 H&M
Ketting: €4,95 H&M
Ringen: €4,95 H&M
Armbanden: €5,95 H&M
Zonnebril: €6,95 H&M
Schoenen: €44,95 Wehkamp
Tregging: €19,95 H&M
Cardigan: €17 oldnavy.gap.com
Hemdje: €9,95 H&M


De meeste dingen zijn van de H&M, haha. Maar dat maakt het zoeken natuurlijk juist makkelijker ;) Ik hoop dat jullie het leuk vonden!


xxx