woensdag 13 januari 2010

Auw, mijn teentje.. :(

Ik schreef gister dat er vandaag een filmpje zou komen, maar er zijn twee dingen aan de hand die dat een beetje moeilijk maken:
Ten eerste was ik een beetje vergeten dat ik naar de dokter moet vandaag, voor mijn teen, die is namelijk ingegroeid (iew/auw) en ontstoken (iew iew/auw auw).
Toen ik gister het filmpje had opgenomen was de camera blijkbaar uitgevallen, ik had het niet door totdat het filmpje in het midden stopte en ik de rest niet kon vinden. Dus begin ik vandaag met (misschien, hoor) met opnieuw filmen.

Over mijn teentjeh: Aaah! Wat was dat raar zeg, het werd dus verdoofd, en dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het doet wel pijn, zo'n prik, maar daarna voel je geen pijn meer (eigenlijk voel je alleen dat er wel iemand aanzit, maar absoluut geen pijn). En dan haalt ze (de dokter), hoppa! Stukje teennagel eruit!! De verdere details zal ik maar besparen... Maar mijn teen voelt nu heel klam en raar aan, alsof het slaapt (je weet wel dan gaat het zo tintelen...), maar dan in het begin....
Oke vaag :D
Maar er zal in ieder geval nog een filmpje komen; Promise!

xxx