vrijdag 1 januari 2010

Goede voornemens 2010

Ik hoop dat iedereen gelukkig het nieuwe jaar heeft gestart en dat er nog vele jaren mogen komen!  


Jaa, op 1 januari heeft iedereen zijn/haar goede voornemens al klaar liggen, ik kan dus maar niet achter blijven ;-)
Ik heb zeg maar 'health & beauty' voornemens en ook gewone enzo.
Eerst maar het  health & beauty deel:


1. Meer sporten en bewegen

Zo, heb je haar weer met haar cliché.. Sporten en bewegen staat denk ik bij bijna iedereen op het lijstje. Het is niet zo dat ik mezelf te dik vind ofzo, maar bewegen geeft je wel meer conditie en is hartstikke gezond. Ook aangezien ik zo'n 2 weken niets heb uitgevoerd...

2. Mijn kwasten iedere week schoonmaken en m'n stash netjes en schoon houden
hygiëne is een must als je je make-up vaak gebruikt, en meestal heb ik in het weekend écht zo geen zin om alles dan weer op gaan ruimen. Maar daarvoor zijn goede voornemens ;-)
 
3. Mijn nagels vaker verzorgen
En hieronder valt ook: Stoppen met nagel bijten Aargh! Dat doe ik echt al vanaf ik 7 ben.

4. Mijn haar veel vaker anders dragen
Ik draag mijn haar meestal lost of in een staart, omdat ik niet zoveel tijd heb, denk ik. Ik ga m'n haar vaker proberen te stijlen of krullen.

5. Vaker mijn hand crème gebruiken
Mijn handen worden heel erg gouw droog en dan is een hand crème een must, en die heb ik ook wel... Alleen ik gebruik hem bijna niet (geen idee waarom..?)

En mijn gewone voornemens:


1. Vaker iets doen met mijn bff's
Niet dat ik ze laat vallen ofzo, alleen ik heb al heel erg lang (buiten school) niet met ze geshopt of afgesproken.

2. Minder snauwen tegen mijn ouders 
Ach ja, ze hebben je wel op de wereld gebracht, dus moet ik wel een beetje lief voor ze zijn :)

3. Mijn kamer netjes houden
Dat gaat nu nog gemakkelijk: Er staat nog niet zo heel erg veel. Maar als ik straks die Hemnes heb en een kast erbij (die hemnes is waarschijnlijk niet genoeg...), staat alles wel mooier als het opgeruimd is.

4. Toch wel iets beter mijn best doen op school
 Wel zo handig voor mijn toekomst ofzo..

5. Vaker goede dingetjes doen voor het milieu 
Het milieu is nu toch ook wel best belangrijk voor mij, en zelfs hele kleine dingetjes (afval scheiden, de trap nemen) helpen.

Dat waren mijn goede voornemens voor 2010. Ik hoop dat ik me er aan kan houden, wat zijn jullie goede voornemens?

xxx

1 opmerking:

beitjuh zei

leuke voornemens :) ik ga ook eens een lijstje maken

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!