donderdag 28 januari 2010

Review: Pink Grapefruit Soap

Eerst: Na een vele pijnigheden, matelingen door de dokter, soada badjes, is mijn teennageltje weer helemaal oke! Dacht ik... Want je hebt inmiddels  twee tenen met aan allebij 2 kanten, dus nu is die andere kant ingegroeid >:O !!!! KUT moet ik weer laten weg snijden enzo... grrr, het doet weer zo'n pijn enzo...


Maar goed, dat wou ik eventjes kwijt <:)
Laatst had ik een update van project wish list, en toen had ik de pink grapefruit van de TBS gekocht, en nog beloofd dat ik die zou reviewen.
Ik ben vandaag lui, dus ik neem lekker de zelfde foto >:)



Hier zie je hem, hij rook in de winkel heel erg lekker naar grapefruit (nee, wat dan bananen?! -.-')... En ik wou hem direct die avond nog gebruiken, maar ik vergat het, net zoals de dagen daarna O_o
Maar gelukkig heb ik hem gisteren eindelijk kunnen uit proberen! 

Ten eerste is het zeepje heel erg stevig, dat is handig, want het wordt een nog al glibberig ding! Maar goed, ik liet hem uiteindelijk natuurlijk vallen, en ik dacht echt o, kut (sorry) nu is die kapot en zitten er van die randen aan :( Maar nee hoor, er zat niet eens een barst in!


Terwijl ik het als eerste over mijn onder benen haalde begon het al heel erg lekker te ruiken! Echt naar grapefruit. Ik schreef ook (toen dij die update) dat het me niet een zeepje leek dat heel erg zou gaan schuimen. Dat deed het ook niet, geen schuim, maar wel een soort van creamyachtig schuim... wel schuim dus, maar ook weer niet, want het is creamy ehm juist...
Het begon dus heel erg lekker te ruiken, en tijdens het 'inzepen' voelde mijn huid ook lekker zacht aan. Ik had de douche voor het afspoelen al iets lager gezet (heet water droogt sneller uit), maar mijn huid werd toch helaas heel erg droog. Zeepjes zijn ook jammer genoeg niet voor in de winter :( Dus toen had ik maar eventjes met een natural oil van nivea gedaan en toen wad de geur op eens weg!! Dat was wel jammer, maar een zeep geur verdwijnt snel na douche gels.
Toch ben ik blij met het zeepje, ik zal het nog eens proberen als het zomer word (hè, das wel lang wachten...), ook een pluspunt is dat het niet op dieren getest is <3


Eindcijfer:
Een 8!
De zeep kan je krijgen bij The Body Shop en ze zijn eigenlijk best wel goedkoop (voor de TBS dan :P), namelijk €3, voor (volgens mij) 100 gr.
En het leuke is dat ze ze in bijna alle geuren hebben va de body butters enzo, dus als je eens niet ál te veel geld wilt uitgeven aan een bod butter of scrub, kun je altijd nog overwegen om het zeepje dan maar te nemen :D


xxx 


Oh ja, op zaterdag en misschien ook zondag kan ik geen berichtjes schrijven omdat een vrindin komt logeren ;)                                                

2 opmerkingen:

Springlover zei

Lijkt me een heerlijke zeep! Oh en,..je bent door mij genomineerd voor een Beaut Blog Award!

Anoniem zei

Ik ben echt zo hard fan van het Pink Grapefruit geurtje!

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!