woensdag 13 januari 2010

Versace spring summer review

De zomer: Zon, strand, bruin worden, zonnebrillen: Heerlijk! Ik wou dat ik kon schrijven dat de zomer voor de deur staat en summer musthaves artikels kon schrijven! Maar nee, we zitten nog in de koude winter (ik begin echt genoeg te krijgen van de sneeuw...), maar houd ons dat tegen om alvast te weten wat voor kleuren jurkjes we moeten gaan uitkiezen, welke zonnebrillen we op gaan zetten en wat voor tassen we om onze armen hangen? Nee joh, dat deed ik al toen de herfst begon ;) Ik had dus stiekem alvast wat naar korte filmpjes gekeken en vond toen dat de modellen van Versace toch wel in de mooiste kleding rond liepen. Wat ik wel moet zeggen: soms heb ik (bijv. bij een filmpje van 10 min.) dat ik het filmpje weg klik omdat het te lang duurt en ik alles wel heb gezien, zeker niet doen bij deze, op het einde komt namelijk het leukste: Lange jurken! (vind ik in ieder geval leuk ;):








Mooi hè? Ik kon er vooral dit uit opmaken (Geheel):
  • Pastel tinten: Op je nagels, tas, jurkje, maakt niet uit, maar houd het niet te saai.
  • Als je dan niet zo'n fan bent van pastel kan je ook kiezen voor kleuren zoals licht roze en licht paars, geel, zwart en grijs.
  • Printjes! Op mantelpakjes, jurkjes, rokjes, echt zo leuk!
Over de jurkjes & rokjes:
  • Kort! Het komt ook door de hakken maar als je een strak jurkje neemt, maak het dan fashionable door een kort model te nemen
  • Het is kiezen; Een strak kort jurkje of een zwierige die iets boven je knieën hangt.
  • Dit hierboven ging b.t.w niet over de avond jurken daarvoor geld: Een beetje strak van boven, en dan onder je heupen zwieriger, hoewel je ook een strakke tegen kwam en totaal 'zwierigheid'.
  • En natuurlijk glamour: (lange jurken) wit met op de zijkanten zilver en de ruggen open, en natuurlijk niet te vergeten: De split, een stuk aan de onderkant dat is uitgesneden zodat als je loopt je been bloot valt.
  • Mijn favorieten: 8:01, 5:14 en 6:43 (wel een hemdje of bikini onder aan trekken)
Over de hair styling en make-up:
  • Voor lang haar: Laat je lokken lekker los hangen en maak er eventueel wat grove krullen of folfjes in
  • Voor kort haar: Borstel het naar beneden en doe er een beetje serum voor glans in.
  • Voor half lang haar: Borstel het door en spray er wat hairspray doorheen. Haal je handen dan door je haar voor een verzorgde 'net uit bed' look.
  • Make-up: Naturel/nude, zorg dat het vooral past bij je kleding: Paars printje, paarse oogschaduw (beetje omhoog in grease geblend, maar niet overdreven).
Dat was het wel zo'n beetje, zodra de summer fashion in de winkelsligt zal ik opzoek gaan naar look-a-like's! (by Donna Primavera, designer).

xxx