maandag 11 januari 2010

Favoriete producten 2009

Goed... We zitten al meer dan een week in 2010, maar ik was vergeten om nog te schrijven over mijn favoriete producten die ik heb gebruikt in 2009, dus dat moet dan maar nu :-)
Alles staat niet in een bepaalde volgorde, dus wat boven aan staat is niet de eerste plek ofso...


Jaa, wonder olie! Ik gebruik dit eigenlijk pas in de laatste week van 2009 maar ik vind het gewoon zulk geweldig spul! Je kan het voor alles gebruiken, als je een puistje hebt smeer je er een pietsie beetje op en de roodheid zal minderen en sneller weggaan, breng het met een wimper borsteltje aan op je wimpers en ze zullen echt een stuk dikker en sterker worden ik zag al verschil na 2 en een halve week), en je hebt het niet te vergeten nodig voor de OCM. Je kan het dus voor van alles gebruiken en het is ook nog eens heel godkoop! (€2,45 voor 100 ml).






Sinds ik mijn puistjes met de bye bye spot s.o.s stick aanstip zijn ze veel sneller weg en anders wel minder rood, en het maakt de huis om het puistje ook niet droog, wat ik echt bijna altijd heb met van die anti-spot sticks. En... het ruikt lekker xD Wat wel een minpunt is, is dat er maar 1,8 ml in zit, nu doe je er ook wel lang mee, maar toch.. Ik heb het eventjes opgezocht en de stick kostte €7,49 van de etos by the way.





Ook gebruikte ik de nacht crème van Nivea, en deze werkt ook goed! Maar nu is het natturlijk wel tricky dat de spot-stick beter werkt als je de nacht crème gebruikt, en andersom... Maar mijn puistjes voelen na deze crème lekker zacht, en meestal is bij mij een puistje weg na ongeveer ander halve week, maar als ik dit gebruik is het veel sneller weg. Je moet trouwens niet altijd geloven dat (ook al staat het op de verpakking) je puistjes echt in een klap weg zijn, dat geldt misschien voor de rood en vettigheid, maar zeker niet dirct het puistje zelf. Ik vind toruwens die verpakkingen ook mooi versierd!
Deze is ook van de etos en kostte €7,99.



Dit vitamine masker van Dr. ven der Hoog had ik gebruikt op de dag voor m'n verjaardag. En op mijn verjaardag liep ik rond met een super zacht gezichtje! Op de verpakking staat dat je de hele inhoud moet mengen met water, maar ik had maar 1 of 2 eetlepels nodig (het is een poeder masker), en heb de rest in een afsluitbaar zakje gedaan. Er wordt soms gezegd dit masker je huid júíst je huid droog maakt, dat had ik ook een beetje, maar als je daarna smeert met je moisturizer of gewoon crème, dan merk je dat je huid echt veel zachter is!
Dit masker heb ik bij de DA gekocht voor ongeveer... 2 euro nog wat (10 ml)







Deze mascara heb ik al eens laten zien, lees hier mijn review daarover, maar alvast in het kort: Deze mascara geeft mijn wimpers echt heel erg veel volume en make ze echt langer, en door het borsteltje kan je makkelijker in de binnen en buiten kanten mascara op brengen.

Ik heb m gekregen van de CG! toen zat ie in een pakket van Rimmel london.
Kost normaal euh, eventjes kijken... 11 of 12 euro.



Van deze body butter had ik een min i gekocht voor 5 euro, en ik vind hem echt geweldig!! Hij hydrateerd, maakt mijn huid echt 24 uur lang zacht en ruikt heel erg lekker! Ook is ie gelukkig niet op dieren getest enzo, dus dat is ook goed hè ;-)
Ik ben nog van plan om de grote te kopen maar heb nu eventjes geen geld meer, haha
Klein: €5
Groot: €15


Dat waren mijn favo producten vcan 2009 die ik echt iedereen zou aanraden!


xxx

1 opmerking:

Nikki zei

Nivea vond ik vroeger ook altijd heel lekker! En die body butter is ook zoo fijn!

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!