zaterdag 9 januari 2010

essence hand crème

De hand crèmes van essence kwamen af en toe voorbij in LE's. Nu hebben ze nieuwe hand crème gemaakt die je van af nu overal kan kopen. Ook is er een nieuwe Limited edition met alleen maar hand lotions (genaamd Winter Creation) ! Ik ga niet weer de hele LE laten zien, dat heb ik al een paar keer gedaan, en het gaat nu dus om de hand crème.
Goed, eerst de LE crèmes:




Van links naar rechts: Vanilla & Apple, Chocolate & Orange en White chocolate & Raspberry.


Vanila & Apple ruikt naar *verassing* appel en vanille, het lijkt mij wel een lekkere combinatie, aangezien ik van vanille en van appels houd ;) In deze crème zit Shea butter, kokosnoot olie en een formule waardoor je handen 12 uur lang zacht blijven.


Chocolate & Orange Bah, dit vind ik zo'n vieze combinatie! Ik had vroeger koekjes mee naar school met sinaasappel en chocola en gaf die altijd weg... Eigenlijk zit prcies het zelfde hierin als wat er boven staat dus kokos olie, shea butter en 12 uur lang formule. Mijn moeder vind deze vast heel erg lekker :P

White chocolate & Raspberry ook zo'n rare combi... Nooit gehoord van gewoon aarbeien, chocola en roosjes? Na ja, deze ruikt dus naar frambozen en witte chocola. Ik ben eigenlijk best beniewd hoe die dan zou ruiken...

Deze crèmes zijn van januari t/m februari te koop en kosten tusse  de 1 en 2 euro.


Dan heb je ook nog Hands to love collectie, deze liggen volgens mij gewoon altijd in de winkel:









Van links naar rechts: Refresh hydra balnce , Care 2 in1 en Repair 12h.

Refresh  hydrateerd je huid goed, omdat er veel vitamines in zitte zoals vitamine a en e.
Het frisse effect komt door de toegevoegde lemgrass, dat de lotion lekker naar citroen laat ruiken.

Care Deze 2 in 1 balsem is voor je handen en je nagels en bevat yoghurt en calcium die je gestreste handen weer mooi zahct maakt.

Repair lijkt een beetje op die van de LE's er boven, maar dan zonder vreemd geurtje. Deze balsem bevat namelijk ook kokos olie en shea nutter extracten met een formule voor 12 uur lange werking die je ultra droge handen hydrateren.

Wat ik trouwens niet begrijp is dat de laatste 2 balsems zijn? Ik denk dat deze ook zo rond de 2 3 euro kosten.

xxx