woensdag 6 januari 2010

review: Rimmel london Sexy Curves mascara

Toen ik een abonnement op de CG! kreeg, kreeg ik daar ook een gratis Rimmel setje bij. Prima stuff hoor, alleen de foundation is een tint te donker, maar de rest is heel mooi. En dan vooral de Rimmel sexy curves mascara, die gebruik ik nu al een tijdje en ik vind hem echt fijn!
Daarom daar een review over =)


Wat?
Rimmel london Sexy Curves mascara.
Winkel: 
Ik heb 'm dus van het abonnement, maar hij is verkrijgbaar bij o.a de etos en Kruidvat.
Substantie:
Weet ik eigenlijk niet.. Gewoon zoals mascara :P
Geurtje:
Ehm, gewoon.. Mascara ?
Belooft/zegt:

Je wimpers voller te laten lijken en meer volume te geven.
Doet 'ie dat?
Ja, mijn wimpers hebben meer volume en lijken een beetje voller, en natuurlijk langer.
Nog iets aan te merken?
De verpakking is mooi in het metallic paars. Ook opvallend is het paarse borsteltje met kronkels (ik weet niet hoe je het anders moet zeggen xD). Hij is er trouwens ook in een metallic blauwe verpakking, dat is de waterproof versie. Die wil ook nog wel eens uitproberen (voor de zomer ofzo, duurt dus nog wel even).
Hier zijn de foto's waar ik de mascara wel en niet op heb:

          Niet                                                        Wel


Eindcijfer:
Een 8! Deze mascara maakt mijn wimpers echt heel erg mooi! Het borsteltje is ook heel erg soepel, wat het opbrengen weer makkelijker maakt. Wat ik wel jammer vind is dat als je te veel opdoet(wat al snel gebeurt) , je wimpers gouw gaan klonteren. 
 

Op de foto heb ik trouwens de flitser niet gebruikt, en ook aan verschillende kanten gefotografeerd (an mn gezicht, de ene foto is aan de linker kant genomen, de andere aan de rechter kant), en daardoor valt het licht heel anders. De ene foto is dus iets scherper dan de andere, wat ik best irritant vind, want het lijkt net alsof ik op nde ene foto heel ziek ben >:|





xxx




 

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

de waterproef versie is heel raar als je m eraf haalt, gaat hij helemaal schuimen enzo.
verder lijkt de waterproof nog sneller klonterig, je moet echt er heel snel mee werken om een mooi resultaat te krijgen.

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!