dinsdag 19 januari 2010

Favoriete beauty filmpjes op dit moment...

7 jaar geleden kon je nog bijna helemaal niks van beauty vinden op youtube, dat is nu gelukkig wel anders! Looks, DIY, hauls, stashes, je hoeft het maar in te typen en vind er honderden! Natuurlijk niet allemaal even goed... Maar daar ga ik niet over schrijven, ik schrijf vandaag juist over mijn favoriete filmpjes op dit moment.

Ten eerste vind ik Michelle Phan helemaal geweldig! Ze maakt grappige filmpjes, hele mooie looks en alles wat ze maakt bij een DIY ziet er goed en professioneel uit. Mijn favoriete filmpje van haar is een nieuwe: Een scrub tegen de droge huid die ik meteen had uitgeprobeerd en echt goed werkt! Enjoy:



 Ook kijk ik graag naar de filmpjes van Juicystar07, ook wel 'Blair'. Haar looks zien er altijd goed uit, maar vooral haar stash is jaloersmakend!!!:




En dan heb je ook Bubbi, bekend op Youtube als 'BubzBeauty', ze lijkt een beetje op Michelle Phan, maar dan toch weer anders :P En ze heeft laatst een filmpje gemaakt waarin ze heel erg veel handige, korte tips geeft:



Dit waren over het algemeen wat bekende mensen op Youtube. Ook een Nederlandse die filmpjes in het Engels en Nederlands maakt heeft een heel handig filmpje over je kwasten schoonmaken; EvaParadijs (ofosoiets xD):





En al deze mensen hebben nog veel meer andere filmpjes gemaakt, type bij zoeken maar hun naam in (MichellePhan, Bubzbeauty, Juicystar07 en Evaparadijs) en je vind ze wel :)


Dat was het voor vandaag, sorry, het is niet echt heel erg persoonlijk maar ik eb moe.. dus sorry




xxx