zaterdag 22 mei 2010

Budget of the week: Action maskertje :')



Hallootjes! Genieten jullie ook zo van het lekkere weer? :) Maar misschien is het je opgevallen dat ik een paar dagen niet heb gepost, sorry ): Mijn laptop is een paar dagen geleden gecrasht (lees: ik heb er thee overheen gegooid *stom), die moesten we wegbrengen en zo, ook heb ik op donderdag de baarmoederhalskanker- prik gehaald, waardoor ik last had van mijn arm.Maar nu komen weer veel posts hoor :)

Ik was  laatst in de Action en die hebben dus ook een verzorgingslijn, daar zag ik deze maskertjes liggen. Ze waren heel goedkoop: €1,80! En er zitten acht in! Ze zijn voor een droge huid. Ik dacht: Zo goedkoop, moet ik maar eens proberen! En ik moet zeggen dat ik me aan een aantal dingen irriteer, zo is het een ''doek'' masker, en is dat ding dus veel te klein voor mijn hoofd >:x Dat kan ook mij liggen, maar het is raar gesneden, breed en klein... Ook laat het gauw los, en moet je het af en toe weer even stevig aandrukken. Maar toch ben ik heel blij met de werking! Na een kwatier kan je het ding eraf halen, en ligt er nog een gel op je huid als ik die heb ingemasseerd voelt mijn huid echt zacht! Ik doe er een moisturiser overheen en mijn voelt de hele dag zacht en gekalmeerd aan, heel fijn!

Eindcijfer: 7+
Dit is dus een goede aanrader als je opzoek bent naar een simpel en heel budget proof maskertje! Ze hebben ook nog voor andere huidtypes. Je kan het dus vinden bij de Action en het is van het merk ''Onyx''. Action is volgens mij een Nederlandse winkel, ik weet eerlijk gezegd niet of deze ook in België te vinden is... Maar als je toevallig in NL bent, ;)

 
xxx