dinsdag 4 mei 2010

Dermalogica review #2

Vandaag weer een tweede review van het pakketje van Dermalogica wat ik had gekregen! Het is de 'wash off' face wash van de clean start lijn (as allways). Ook deze behoort tot nummer 1: Reinigen. 

Ook dit dingetje ruikt weer lekker! Deze keer is de geur iets makkelijker te beschrijven, een beetje naar snoepjes en citroen... 
Tijdens het gebruiken viel me op dat deze face wash niet heel erg veel schuim afgeeft, pas toen ik wat meer gebruikte en water, kreeg je een beetje 'echt' wit schuim. Ik zie het niet als een minputn, maar ikzelf vind face washes die lekker veel schuimen altijd iets fijner. Toch vind ik het een hele fijne substantie hebben, iets dunner dan de 'normale' face wash, en makkelijk aan te brengen op je gezicht. Na het gebruiken voelt mijn gezicht lekker schoon, en de face wash laat een heele lichte, geur achter op je huid (die gaat wel weer weg). Wel jammer is dat mijn huid weer na een tijdje gaat trekken en droog aanvoelt, dat kan wel, want het is eigenlijk voor een vette huid :) Mijn rood heden en puistjes verdwenen ook een heel klein beetje na gebruik van 4 dagen.
Eincijfer: Een 7,5
Ik vind het een fijne face wash, maar ik zou m met mijn droge huid niet opnieuw kopen. Toch zou ik m wel aanraden voor mensen met een vette huid en die vaak last van puistjes en onzuiverheden hebben, want zelfs bij mij hielp het al een beetje na 4 dagen! De officiële prijs ligt rond de €15 tot €20 euro, dat is niet niks, maar je krijgt er wel een enorme flacon van 180 ml voor! Ook is deze face wash te gebruiken voor je hals, nek en rug, plekken waar sommigen ook las hebben van acne en onzuiverheden. 




xxx