zondag 2 mei 2010

Budget of the week: Hema Cumcumber cleansing milk

De Cumcumber cleansing milk van de Hema word vandaag geprezen tot budget of the week! :) Deze cleansing milk bevat komkommer, wat je huid verzacht en fijn is als je een gevoelige huid (zoals ik) hebt. Zelf vind ik dat deze reinigingsmelk prima werkt! Hij doet wat hij belooft en prikt niet, waar ik soms last van heb. Meestal heb ik na een reinigingsmelk last van droge plekjes, maar deze maakt mijn hele gezicht lekker zacht!

Wat wél een beetje vreemd is, is de kleur en het geurtje! Vreemd, want het is ongeparfumeerd. Maar het komt door de komkommer die erin zit denk ik, die zorgt voor een licht groene kleur en een geurtje. Een beetje een love it or hate it geurtje..  Ik zit er denk ik net tussen in, maar ik stoor me er niet aan.

Al op al is het dus een fijne reinigingsmelk! En de prijs is écht serious budget: €1,50 voor een flesje van 250 ml :o!
Dus als je in de Hema bent, zou ik m meenemen, je hebt niets te verliezen ;)


xxx

2 opmerkingen:

Marijke zei

ook voor een gevoelige huid? nice!

Axelle zei

klinkt goed :D

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!