zondag 16 mei 2010

Shoe haul

Gisteren was ik eventjes met mijn moeder de stad ingegaan, niet speciaal voor shoppen, maar we wouden eventjes over de markt lopen voor pompoen. x] Want mn moeder wou pompoen soep maken (?). Het was heel gezellig en we kwamen uiteindelijk thuis met meer dan gepland, namelijk 3 paar schoenen! (1 paar van mijn moeder)  :

Toen we naast de markt liepen, kwamen we langs de Shoe Outlet, een winkeltje waar ze veel schoenen verkopen voor hele lage prijzen. We keken even de winkel binnen en toen zagen we deze leuke sandaaltjes staan! Ik vond ze heel leuk, bij de ene kant is het elastiek iets losser dan de andere, maar dat is niet erg, want ze waren maar €15!
Op de foto's komen allebei de schoenen niet zo realistisch over, in het echt zien ze er mooier uit!
Ze staan denk ik heel leuk bij shorts ofzoiets! En ik moet mn nagels maar wel even in een ander kleurtje lakken ;)
Toen we dus over de markt liepen, kwamen we ook een kraampje tegen die schoenen verkocht, en daar stonden laarsjes. Dé laarsjes waar we allebei de héle tijd naar opzoek waren, we hadden overal gekeken voor die dingen, maar dus niet op markt:

 Ik vind ze zo leuk! Ze staan heel leuk op een broek, en maken een girlie outfit nét ietsje stoerder. Mijn moeder was er dus ook naar opzoek, en die heeft ze in crème kleur gekocht. Hier heb ik mn laarsjes aan:
Sorry, weer een vage foto, de spiegel was een beetje stoffig :P Deze waren ook echt zó goedkoop, namelijk ook maar €15!!


Dat was dus eventjes een korte Schoenen haul, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden :)




xxx