maandag 24 mei 2010

Essence Crazy About Colour Blush

We kennen m intussen wel: De essence Crazy bout colour lijn, en de Crazy about colour blush! Ik vind het een hele mooie lijn, en de blusher is toch wel mijn favoriet. Hij is laten we zeggen niet alleen multi colour maar ook multi functioneel ;) (flauuuw).

Zoals je ziet is de blush verdeelt in 'streepjes' met verschillende kleuren. Zo zijn de twee bovenste heel goed geschikt als highlighte, de drie daaronder zijn een mooie blush die je ook met elkaar kan combineren. Of je gaat gewoon met je kwast langs alles, en geeft een mooi, roze kleurige shimmer op je gezicht. 
Buiten dat vind ik de verpakking ook mooi! een stevig vierkant doosje met een mooie, makkelijke deksel. 
Hier is een swatch op mijn vinger (op mijn hand lukte niet, het licht was niet goed op mijn kamer, door de zon en omdat ik roze muren heb...)  :

Dit is trouwens met alle streepjes gedaan. Trouwens, wat ook leuk is, maar wel een beetje vreemd (van mij...) is dat die blush best lekker ruikt :') haha, als je m hebt, moet je maar eens ruiken, geen van mijn blushes hebben zo'n geurtje...


Eindcijfer: 9,5!
Ik vind dit echt een hele mooie blush, en hij behoort zelfs tot 1 van mijn favorieten! Ook is hij lekker cheap: Namelijk maar €3,30. Wat wel jammer is, is dat het en LE is, je kunt m dus niet altijd blijven kopen. Als je nu in de Kuidvat bent, en je ziet de lijn nog liggen, dan zou ik zeker weten die blush meenemen, hij is het weinige geld dubbel en dwars waard!

xxx