zondag 9 mei 2010

NOTD & BOTW: Catrice en essence nagellak...

Eigenlijk... was ik de botw een beetje vergeten -.-' en was ik bezig met en nails of the day van de nieuwe catrice lakjes (heel fijn, fijn)... MAAR toen schoot ik uit met de roze van essence en waren mijn nagels helemaal verpest :( Ik was een beetje in een 'creatieve' bui, en ik begon een beetje door de roze lak te krassen. Whahaha, aan het einde had ik al mn nagels gedaan. En zie hier het resultaat:


Ik moet zeggen dat her erin het echt iet beter uitziet :P Haha, ik vind het zelf niet lelijk, maar ook niet mooi... wel artistiek? Ik wil het denk ik nog wel eens proberen met andere kleurtjes, zoals rood en zwart of wit en groen ofzo. Maar ik ben wel benieuwd naar jullie mening!

En dan eventjes de budget of the week: Ik gebruikte het nieuwe Catrice lakje nr. 180 London's weather forecast. Ik vind m goed, hij dekt en lakt heel fijn, en dat voor maar €2,50. En dan natuurlijk het roze, bekraste lakje: Dat is essence nr. 19 Vip Apeal, ik vind deze minder goed dan die van Catrice, maar wel fijn. Deze is ook goedkoper: €1,30!
Dus, dat was mijn notd, en budget of the week :)

edit: ghehe, ik vond het uiteindelijk toch niet zo mooi, en al helemaal toen ik er topcoat overheen deed, dus ik heb het er afgehaald :') Sorry voor beetje onzin..
xxx