dinsdag 11 mei 2010

Poll uitslag + een nieuwe poll!














Deze weken stond er weer een poll online! De vraag was wat deze blog nor meer nodig heeft, om er achter te komen wat júllie vonden :) En het is wel duidelijk! De meeste hebben gestemd op 'make-up', waar ik het ook helemaal mee eens ben. De laatste tijden kon ik minder over make-up en fashion schrijven omdat bij foto camera stuk was gegaan, maar nu kan dat dus weer! Ook was er redelijk veel gestemd op 'niets', aah sweeties :)
Maargoed, er komen dus meer Fashion en make-up artikels! Zelf vond ik dat mijn blogje wel wat meer make-up kon gebruiken, maar fashion is ook en van mijn grootste hobby's, dus ik zat er tussen in :) Het viel me trouwens ook op dat er steeds meer mensen stemmen, dat vind ik echt leuk om te zien!
En dan is er natuurlijk een nieuwe:

Ik ben weer benieuwd! Wat vinden jullie van DIY, zelfgemaakt dingen zoals maskers en scrubs?
Je hebt ongeveer iets langer dan 2 weken de tijd om te stemmen.
(oh, en de plaats van de poll, is veranderd, hij staat nu in zij balk, ik heb namelijk het zoek va verwijderd omdat je makkelijker en beter kan zoeken in de 'blogger balk' ;)
xxx