donderdag 13 mei 2010

Dress like...


















Lauren Conrad, ex-hoofd 'persoon' van The Hills... ziet er al-tijd geweldig uit! The Hills vond ik dan ook altijd een heel stuk leuker door Laurens mooie looks. Neem zoals hier boven bijv. een vrij casual outfit, maar met wat details ziet het er glamorous uit. Jammer genoeg zijn die 'details' niet altijd even budget proof.... :(

Daarom heb ik van alles afgespeurd naar verschillende look-a-like's, die wél betaalbaar zijn!
Ok, ik moet toegeven dat de tas niet zo geslaagd is... Maar met wat eigen creativiteit kun je daar natuurlijk zelf naar opzoek gaan :)

De look is vrij simpel: Een blauw taille rokje met een wit (klein beetje oversized) shirt. Maar juist door de schoenen krijgt de outfit wat meer pit, en door de tas die nonchalant om haar arm hangt is het weer lekker casual. Je kunt dit ook nog combineren met een leuk paar (gouden) oorbellen of armbandje. Hier alles nog eens op een rijtje (je kunt ook op de afbeelding klikken voor duidelijkheid) :

-Rokje: Vero Moda, €25 (dit rokje van Sustillo is ook een goede look-a-like)
-Shirt: H&M, €9,95
-Tas: www.Bagsok.com €29,90
-Zonnebril: H&M €7,95 (staat 6,95 maar dat is een foutje 0:)
-Schoenen: Wehkamp, Blink €44,95

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik ben van plan om dit soort artikeltjes vaker te doen!

xxx