zaterdag 8 mei 2010

Personal #1: How I live..

Vandaag niet een beauty of fashion artikel, maar iets personals: Namelijk hoe ik woon. Goed.. Zoals je ziet op het plaatje leef ik niet in een 'normaal' huisje. Nee, ik woon anders. Ik woon in een woongroep. Wat houd dat in?
Je leeft in een huis met allemaal andere (in mijn geval zo'n 25) en je doet van alles samen: Je betaald de rekeningen gedeeld, er zijn bepaalde dagen waarbij je aan het huis en de tuin werkt me z'n allen, je hebt het paas ontbijt... (die doen we niet o de feestdagen zelf, ivm dat mensen dan meestal iets anders hebben). Ook word er vaak vergaderd, over van alles, wat beter kan, en als mensen verhuizen.


De hele woongroep is verdeeld in 8 'kleinere' woongroepjes, dus het is niet dat je geen privacy hebt! Met die kleinere woongroepjes leef je zo'n beetje samen, je deelt namelijk met hun de woonkamer. Ik hoop dat jullie het een beetje snappen? :]
Zelf woon ik natuurlijk in een klein woongroepje met mijn ouders, en nog iemand, die zelfs mijn geboorte heeft meegemaakt!
Hier zijn wat foto's (niet van mijn geboorte, maar van het huis ;) :

Dit is de 'blauwe zaal ' hier lagen vroeger veel 'speel' materiaal, toen er nog veel kinderen woonden, nu worden er spullen neergezet voor het grofvuil. (begane grond)
 Dan heb je nóg een zaal: de 'gele zaal', hier word vergaderd en feestjes gehouden. (1e verdieping).
 Dit is o het dak, hier word de was opgehangen :p Ook is het hier heel gaaf bij oud en nieuw.
 En dan heb je nog de tuin, hier is ieder jaar een grote barbecue met het huis, en het is natuurlijk heerlijk om er t zitten ;)
 En dan nog de voorkant :P

Dat is dus mijn huis, ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden om t zien. Ik vind het zelf heel erg gezellig en leuk om zo te wonen!


xxx