woensdag 19 mei 2010

Telephone by Britney

Vandaag geen beauty of- fashion artikel:
Als je denk Telephone denk je natuurlijk direct aan Lady Gaga en Beyoncé, die dit geweldige lied (en video clip, toch ook wel) hebben gemaakt en razend populair werd! En we kennen natuurlijk ook allemaal Britney Spears, het niet meer zo kinderlijke kind sterretje. Waarom dit gezeur een verband heeft? :) Britney heet sinds een weekje een nieuwe demo! En het het is niet een geheel nieuw en fris liedje... Britney Spears heeft Telephone ingezongen! Zie, luister, geniet, irriteer:



Hmmm... Mijn mening? Ik vind het wel wat hebben, het is natuurlijk wel echt 'Britney style', dus je moet er wel van houden. Maar ik vind het wel leuk! Ik weet niet waarom, maar ik vind het iets dansbaarder :') Of ik het nou beter vind dan die van Lady GaGa, dat weet ik niet ik denk het eigenlijk niet... Wat vinden jullie? Yay or Nay? Hit or Shit?

xxx