zondag 30 mei 2010

Kenzaa Fashion Treasures for Girls

Kennen jullie Kenzaa? Dit is een nieuwe web shop die kleding verkoopt voor meiden die iets slanker zijn dan de andere, zo verkopen ze kleding in de maten xxs, xs en s, voor een laag prijsje. Ik vond het eerst toen ik erover las een beetje gek... Maar er zijn dus wel echt een aantal miesjes die van zichzelf heel skinny zijn, en daardoor soms zelfs problemen hebben me kleding kopen. Voor die meiden is deze mooie webshop geopend!

Zoals je ziet op de foto verkoopt de web shop o.a blazers, en je moet de prijs eens raden! Beide kosten ze maar €19,95 per stuk. Ook heeft de web shop meer leuke dingetjes, hier een klein voor proefje van mijn favorieten :)

Kenzaa heeft ook veel jurkjes waaronder dit mooie, basic jurkje (€17,00) en strapless feest jurkje (ook €17,00)

Jaa, ze verkopen ook Jumpsuits! Ik vind deze zo leuk, en hij is maar €17,00 en dat schattige shirtje er naast is €15,00.

De webshop heeft ook een klein assortiment aan schoenen, het blauwe paar hier boven kost €37,50 en de slee hakken €25,00

Ik vind het zelf allemaal hele leuke dingen, ik heb maat small, dus ik wil zeker wat gaan bestellen om te kijken voor jullie of de dingen kwalitatief óók goed zijn. Misschien heb je het al op de foto's gezien, maar het is een beetje Japanse wehbshop (wel gewoon NL hoor), dus de stylen zijn een beetje Harajuku achtig ;)  Toch denk ik dat het ook goed (of zelfs beter) zal lopen als ze ook maatje medium verkopen, maarja. Dus: kenzaa.nl/ :)




xxx