woensdag 21 juli 2010

achtergrond design + enquete

Ik heb deze achtergrond nu al een tijdje van the cutest bllog on the block. Die hebben heeeeel erg veel opties voor leuke achtergronden voor je blog! Blijkbaar iets teveel, de beheerders van de site uploaden hun afbeeldingen (van de achtergronden) via Photo bucked, maar daar zit het vol ofzo, en word het heel erg duur om nog afbeeldingen te uploaden. Daarom hadden ze iets bedacht: Ze halen AL hun vorige achtergrond foto's weg, en maken een reeks nieuwe aan. Hierdoor zal mijn achtergrond vanaf zaterdag 23 juli weg zijn :(

Dus heb ik natuurlijk een nieuwe nodig, en jullie kunnen me daarbij helpen! Dis idee is een beetje afgepikt van Marijke, dat vind je toch niet erg hè, Marijke :( Ik heb een enquete gemaakt met de vraag wat voor een achtergrond jullie willen zien, en nog een paar andere vraagjes (in totaal 7 vragen). Ik heb echt dui-zen-den backgrounds bekeken, en mijn top 7 der uit gehaald waar jullie uit kunnen kiezen:

Valentine bouquet 
Floral Lady
Blooming Butterflies
Pink Swirly
Hope Blooms 
 
Door op de link te klikken kun je een preview zien ;) Zoals je ziet zijn het vooral licht roze achtige dingen, dat komt omdat ik dus echt GEEN zin heb om dan ook nog een nieuwe bijpassende header te maken, dat is zovee, werk... Oh, en ik ben de laatste tijd hele fan van bloemen, hihi.




Dus ga voor de enquete hier heen




xxx