zondag 4 juli 2010

what I am wearing... in the sky!

Jaaa,vandaag is de grote dag :D Ik ga lekker twee weekjes weg naar Griekenland, pakken ging snel, dus ik heb nog heel even tijd om wat te posten. Het leek me wel leuk om te laten zien wat ik draag als ik ga vliegen, dus hierbij :)

Sorry, foto is niet very charming... Maarja, zoals je ziet draag ik een wijdvallend jurkje, het zit lekker en comfortabel en dat is natuurlijk perfect voor in het vliegtuig ;) Mijn benen zijn op de foto nog bloot, maar waarschijnlijk word het kouder in het vliegtuig, dus neem ik een grijze legging mee, en een vest. Dan mijn schoenen (ziet t niet zo goed): zilveren Birkenstocks, die lopen lekker en ik vind ze stiekem ook wel leuk ;D

Niet de meest glamouros outfit, maar wel heel fijn om in te vliegen. Een outfit die lekker zit en die je makkelijk kan aanpassen aan het weer is perfect voor als je op reis gaat!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, er zullen wel wat kleine update's komen uit Griekenland!
Voor de mensen die ook weggaan: Hele fijne vakantie!


doeeei