zaterdag 31 juli 2010

Dress like...

















Ik had al een tijdje geen 'Dress Like...' gedaan, maar laatst kwam ik deze mooie outfit van Kim Kardashian tegen, en ik dacht: Daar kan ik wel iets uithalen ;) Het is zoals je ziet weer een vrij basic outfit, maar perfect voor dit rare weer: Koel, warm en soms regen buien, en je kunt niet echt vertrouwen op de weersverwachtingen.

In 'Dress Like..' pik ik een celebrity style, en zoek ik allemaal goede look-a-like's, maar dan voor een budget proof prijsje :)
Om de prijzen en winkels wat beter te kunnen zien, moet je even op de afbeelding klikken, als ik hem namelijk groter maak valt hij weg me layout... Maar toch zijn hier alle kleding stukken nog een keer op een rijtje:


Zonnebril: H&M, 4,95
Jeans: €29,95 Sustilo.nl
Jack: H&M, 29,95
Tas: €34,95 Tas.nl
Hemdje: H&M, €7,95
Sandaaltjes: H&M, €14,95

Jaaa, ik weet het, die tas is nou niet echt een look-a-like, maarja een Birkin bag is nou niet zo makkelijk te vinden ;)
Kim gebruikt buiten haar zonnebril geen andere accessoires, zelf zou ik het combineren met een zilveren ketting, die mooi terug komt in het hangertje aan de tas en de gesp van de sandaaltjes!


Ik hoop dat jullie het een geslaagde dress like vonden!


xxx