zaterdag 24 juli 2010

DE LAY-OUT poll

IK HEB NIET NAAR JULLIE GELUISTERD HAHAHA. grof, I know, maar daar komt het uiteindelijk op neer... De meeste van jullie kozen voor 'valentine bouquet', deze heb ik dan ook geprobeerd, de héle middag lang met letter types lopen klooien om het minder 'rommelig' te maken... Maar het zat gewoon niet met mijn layout, en het zag er raar uit, aangezien het opeens helemaal wit was aan de andere kant. 

Nu denk je misschien: Mens, dan maak je toch een nieuwe header?! Maar dat kost ook echt veel werk (voor mij dan, ik ben heel streng, haha). Dus moest ik toch zelf kiezen, en dat was makkelijk! In mijn header zit veel grijs, en er was maar een achtergrond met veel grijs: Floral Paper. Je kunt vertellen wat je de van vind hieronder in de comments, en door te stemmen op de poll, die hier een tijd zal staan.
Ik hoop heel erg dat jullie deze layout alsnog mooi vinden!  
Aan de letter types en andere kleuren en gadgets worden nog gewerkt!


 
 xxx