dinsdag 27 juli 2010

Lijstjes maken = Geld (be)sparen?

Ik (en vast ook andere, haha) als beauty blogger, zeg natuurlijk nooit nee tegen een dagje (beauty) shoppen! Maarja, me portemonnee is daar niet altijd mee eens... Maar er zijn zoveel mooie dingen op de wereld, die ik moet hebben! En heb ik die ook allemaal nodig? Tja, die vraag probeer ik dan meestal te vermijden... Vandaag had ik weer zoiets, ik ga morgen met mijn vriendin shoppen, en ik zat al helemaal te bedenken wat ik allemaal wil kopen, maar dit keer heb ik die vraag niet genegeerd, en een lijstje gemaakt:


What I want to buy?


Burt’s Bees Lip balm
MAC Lipstick/eye shadow
Sleek palettes
Wimper kruller
Sephora bruis tablet
Bourjois shower gel
Essence nail art stampy set
Licht roze nagellak

What I need to buy?

Wimper kruller
Lip balsam
Natural oogschaduw (bruin/aarde tinten)
Licht roze nagellak

  Ja: Stiekem heb ik de helft niet nodig... Maarja, nu moet je je ook eigenlijk de vraag What I can buy aan je zelf stellen. Zelf kan ik dit dus wel  kopen, gelukkig. Ik ga dit voortaan vaker proberen te doen, zodat ik weet wat ik koop, en nodig heb, en niet zomaar thuis aankom zetten met duizend dingen die ik niet nodig heb...
Over een paar maanden zal hier wel weer een artikel over komen, of het werkt enzo. En je kan deze week een haul verwachten ;)

xxx