zondag 25 juli 2010

Sale box van de cosmo girl!

In de Cosmo girl van deze maand, stond iets heel leuks! Namelijk een goodie-pakket t.w.v €250, voor €30! Ik had dit op vakantie gezien en had toen meteen besteld (noem me gretig, maar er stond op=op), het werd alleen maar leuker, omdat mijn moeder graag de bag in bag wou die erbij zat, dus heeft zij ook nog eens betaald! Dus, hoe leuk is het om terug van vakantie te komen en er ligt een grote doos voor je neus? Fantastisch!

Zo trof ik hem aan, ongeopend..
 Haha, wat was het leuk om alles open te maken! En er zat zoveel in, ik was de helft alweer vergeten :) Hier is een foto van alles:

en zo, alles uitgespreid!
 Veel hè? Ik ben er echt zooo blij mee! Ik ga niet alles langs, maar er zit o.a Dermalogica scrub, maskertjes, haar mousse etc. in... Oh, en een ski bon. Nou ik ga dus echt nooit skïen, dus als iemand binnenkort met haar vriend/vriendin wilt skïen... mail me even ;)

Ik vind het echt super leuk, en gelukkig heb ik wel alles, want ik hoorde dat een paar andere dingen misten... Maarja, dat zijn volgens mij gewoon saaie dingen als elastiekjes enzo.

Hope you liked it!

xxx