vrijdag 23 juli 2010

MAC wishlist! + LURKERS

Haaai, vandaag een artikeltje waarin ik jullie mijn mac wishlist laat zien! Zelf ben ik raar genoeg nooit echt geneigd mac te kopen... misschien omdat het vlakbij is ofzo, dat het voor mij dan ook niet zo heel 'speciaal' is? Ik weet niet, maar in ieder geval leek het mij leuke om te laten zien wat ik toch wel wil, want een stash zonder mac (heb wel iets, maarja)... is een stash zonder mac.
Het is niet zoveel gelukkig, haha. Het zijn vooral de basics, maar i wil ze heel graag! Komt 'ie:  


Beginnen bij de lip producten: Ik wil heel graag de tinted lip conditioner spf 15, omdat ik daar heel benieuwd naar ben, aangezien iedereen zegt dat die zo goed is :)

 
 
Ook heeft mac natuurlijk van die prachtige lipsticks! De mac viva glam Lady Gaga wou ik eerst, maar volgens mij gaat die heel raar staan, hihi. Daarom een beetje koraal achtige kleur: Vegas Volt.


 


En of course een dazzle glass! Zooo mooi, en dan het liefste baby sparks. Maar ook ben ik wel benieuwd naar een cremesheen, aangezien die dus he-le-maal niet plakken.... Oké dat waren de lip dingen ;)




Ook wil ik graag wat meer blush, het liefste een creamy, want blush glijdt gauw af bij mij met dit warme weer, en deze blijft mooier zitten in de winter met mijn droge huid. Een mooie, licht koraal achtige kleur: Ladyblush!
Ook ben ik de laatste tijd steeds meer in-to oogpotloodjes, en dan het liefste leuke kleurtjes! Dit is Blooz, maar ik denk dat ik misschien toch eerder voor dupe van essence (13 nightfever) ga.




Ook een oogschaduw, ik ben niet zo van felle kleurtjes, maar ik vind lucky in green stiekem ook wel heel mooi, maar daar is natuurlijk weer de dupe van nyx van... dus toch een mooie aarde tint: texture!


Dat was míjn mac-wishlist, hebben jullie nog dingetjes die jullie heel graag willen? Of hebben jullie toevallig een tegenvaller in dit rijtje gespot? Zet het in de comments! :]

Ook wou ik nog iets zeggen, misschien heb je het gezien aan de 'online' button, maar ik heb tegenwoordig histats, waarmee ik jullie allemaal in de gaten kan houden! haha, nee grapje. Wel zie ik dat ik per dag minstens 60 bezoekers heb. Wat ik me dan afvraag is waarom die niet even een comment of zoiets kunnen achterlaten? Zelf zou ik dat heel leuk vinden! Dus mensen die normaal geen comments achterlaten: Doe het eens wel voor de verandering en laat je zelf zien! 


xxx