donderdag 29 juli 2010

H&M choose UGG's

Iedereen kent H&M. Punt, iedereen kent de winkel en heeft er vast wel iets van in zijn kledingkast hangen. Ik hoef dus eigenlijk niet uit te leggen dat de H&M de bekende winkel is, die fashionable kleding verkoopt voor een zacht prijsje, maar dat heb ik toch gedaan. En nu komt de H&M met iets nieuws: (fake) UGG's! 

 Zoals je ziet zijn ze verkrijgbaar in 2 kleuren: Licht Bruin en Zwart. Ook kun je ze omslaan en betaal je voor 1 paar nog geen 20 euro! 
Zelf vind ik ze er op het plaatje al (ja al, die dingen worden zo mooi mogelijk op de foto gezet) een beetje goedkoop uitzien, vooral het zwarte paar. En de zolen vind ik er ook een beetje raar uit zien, haha.

Toch ben ik stiekem wel benieuwd, ik ben sowieso wel fan van uggs. Helaas kan je de schoenen niet passen of 'voelen', je moet ze dan eerst bij de H&M site bestellen.

Wat vinden jullie in het al gemeen van UGG's? En wat vinden jullie dan van deze van de H&M?
Yay or Nay

xxx