vrijdag 23 juli 2010

TAG: shoppen!


Deze tag heb ik bij verschillende blogs al voorbij zien komen, waaronder die van Kim en Melissa! Ik tag iedereen die dit leest :)
De tag houd een paar vragen in die allemaal iets te maken hebben met shoppen!


1. Je grootste ergernis tijdens het winkelen.
Als mensen je heel erg in de gaten houden! grrr... daar word ik zo zenuwachtig van...

2. Zodra er uitverkoop is dan…
Ben ik er! Ik houd van sale's! Lekkere koopjes spotten en meer voor minder krijgen.

3. Wat is je grootste miskoop?
Te grote schoenen.

4. Waar koop jij je kleding altijd?
Dat ligt eraan, waar ik ben :) Maar meestal shop ik in Utrecht, en ga ik naar de H&M, Zara, Only en Tally Weil ofzo...

5. Waar koop jij je cosmetica altijd (mag ook online winkels zijn).
Meestal bij het Kruidavt, omdat dat om de hoek is, maar ook in de Douglas en Etos. Soms bij de ICI Paris XL, maar ik vind dat geen fijne winkel.

6. Wat zou jij nog graag willen aanschaffen voor in en om je huis (mag van alles zijn).
Een mooi kledingkast! Of nee, nog beter een walk-in closet :) Ik berg mijn klding nu in twee kasten op, mijn jurkjes hangen allemaal aankleerhangers, maar de rest niet, dat zou ik dus anders willen ;)

7. Online of echt shoppen?
Hmmm... beide. Ik vind het heel leuk om te snuffelen tussen al die kleerhangers en flesjes. Maar op ebay naar leuke dingetjes zoeken vind ik ook heerlijk!

8. Wat is het duurste wat je heb uitgegeven, op het gebied van kleding, accessoires en beauty.
Vans laarzen van 80 euro, meestal worden dure dingen door mijn moeder betaalt :) Niet dat ik verwend ben hoor, make-up moet ik zelf betalen.

9. Fav.shoppingmall (World Wide…Nederland mag natuurlijk ook).
Mijn favoriete winkelcentrum is denk ik Hoog Catharijne, lekker vlakbij en een Sephora en Starbucks!

10. Alleen winkelen, of met familielid/vriendin/partner etc.
Ik shop soms ion mijn eentje, dat vind ik wel fijn, want dan hoef je niet heel veel rekening te houden met een ander haha. Maar ik vind het toch gezelliger met mijn vriendin of moeder!

11. Als jij mocht kiezen, welke winkels mogen er naar Nederland komen?
De forever21, Topshop en natuurlijk Victoria Secret (Cosmetica ook of course!). En in Utrecht moet een Bershka, Primark en Lush komen!

Dat was de tag, ik hoop at jullie het leuk vonden om te lezen!

xxx