maandag 26 juli 2010

TAG: your favorites!

http://www.nymphette.be/wp-content/uploads/2010/07/favoritestag-259x300.jpg





Marijke (Nymphette) heeft me getagd: DeYour Favourites tag! Een leuke, simpele tag waarin je drie favorieten producten laat zien, en daarna tag je drie andere bloggers!
Oké, het was nogal moeilijk, want ik heb zóveel dingen die fijn vind werken, en die ook wel tussen dit lijstje konden staan... Maarja, drie is drie, komt 'ie:
(willekeurige volgorde btw)


Ik heb deze nog niet zo lang, maar ik vind hem gewoon zó geweldig! Ik las al die goede reviews en die waren zo enthousiast dat ik een beetje een eerst-zien-dan-geloven -gevoel kreeg... Maar ja, ik heb het natuurlijk over het Mint Julep masker! Ook nog eens lekker goedkoop, en misschien wel van jou, want deze kan je momenteel winnen! (ga hier naartoe, voor meer). 


Ik schreef dat het moeilijk kiezen was om die producten uit te zoeken, maar over deze wist ik meteen zeker dat die erbij moest! God, wat een lekkere body lotion, ik vind kokos sowieso al lekker ruiken, maar dit is een hele fijne, zachte geur. En mijn huidje word er lekker zacht van. En ja: Óók niet duur :)


Sorry, ik moest m vast houden omdat 'ie anders weg rolde :')
Deze mascara kreeg ik ooit gratis opgestuurd, en ik was der eerlijk gezegd niet zo enthousiast over... Ik had al een aantal slechte reviews gelezen. Maar toen ik deze uitprobeerde, wow. Ik heb deze mascara inmiddels opnieuw gekocht, omdat hij mijn wimpers zo mooi lang en vol maakt!


Dat waren mijn favorieten, ik tag: Axelle, Luisa & Ilayda en Tessa :)


Ohja. Je kunt nu i.p.v BeYouTiful-masja.blogspot.com, ook gewoon BeYouTiful.tk of BeYouTiful-masja.tk intypen! Dat is iets makkelijker!





xxx