dinsdag 20 juli 2010

Review: Essence Fruity Punch - Return to paradise gloss

Vandaag review ik een lekkere budget lip gloss, namelijk eentje van essence! (kleur 'Fruity Punch' Toen ik m kocht voor de vakantie (twee weken geleden) was ie volgens mij heel erg nieuw, want toen lag de nieuwe 'Return to paradise' lijn al hier in de Kruidvat! Ik heb heel veel gebruikt in de vakantie, en ik vond het wel tijd voor een review (voordat ie alweer weg is, haha).

Als eerste maar de verpakking, die vind ik wel oké. Niet te saai en basic, maar ook niet bezaaid met veel te veel 'leuke' en 'opfleurende' dingetjes. De kleur is ook vrij opvallend: Namelijk erg oranje, zelf kocht ik m juist daarom, ik dacht namelijk dat essence glosses niet zoveel pigment hebben, en met een roze lipbalm een mooie peachy kleur zou worden.
Toch heeft de gloss iets meer pigment, hier de swatch op mijn hand en lippen:




Zoals je kan zien geeft de gloss op je lippen nog best wel een oranje glans, en in het echt is ie nog iets oranjer. De swatch op mijn hand is trouwens met de flits genomen ;) 

Al op al vind ik het een fijne lip gloss, met een roze lipbalsem eronder krijg je iid een leuk peachy effect, en de smaak is ook lekker, een beetje kauwgum achtig... Ook is de prijs leuk: Namelijk maar €1,80! Dus als je op zoek bent naar een leuke peachy, maar budget lip gloss, raad ik deze zeker aan, wel gauw gaan dan, want het is wel een LE, straks is ie weg.


xxx