vrijdag 16 juli 2010

Kleine update!

Haaai! Sorry dat ik niet heb geupdate of gepost, maar misschien zegt dat eigenlijk ook wel iets goeds? Ik geniet namelijk echt zoooo erg van me vakantie :)  Echt, het is hier heerlijk, het huisjes complex is super mooi, het weer is geweldig, en je kunt hier heerlijk shoppen, wat wil je nou nog meer ;D Oh, het eten, das ook goed... Maar dit is even een hele korte update, ik heb namelijk nog maar 3 min op me internet kaart staan. Toch wou ik dit artikel nog een KLEIN beetje opleuken, dus heb ik hier een hele korte tip, een budget of the week :)

Als je namelijk nog op zoek bent naar een lekkere zonnebrand, bijv. van Garnier ofzo, maar niet heel veel geld bij je hebt.. Ga dan naar de Zeeman! Ja, het klinkt raar, maar ik heb de ze hele vklantie niks anders gebruikt dan de Garnier spuit zonnebrand, voor 4 euro en hij werkt echt heerlijk! En hij was echt super goedkoop dus, en echt :)

Maar ik moet nu gaan :(
Op maandag ben ik trouwens weer terug, dan komen der weer artikels :)