dinsdag 27 juli 2010

another proof: Tubes doorknippen

Het is je vast niet ontgaan: De briljante tip om je tubes door te knippen, als je denkt dat ze leeg zijn, en om dan te zien dat er nog heel wat in zit! Zelf had ik dit laatst ook, namelijk met een hele lekkere aftersun van het Kruidvat, die ik helaas niet meer kan vinden:


auw!
 Hier zie je de tube doorgeknipt. Het knippen was ook helemaal geen probleem, ik ging er hartstikke makkelijk doorheen met mijn schaar! Hier nog een foto:

 Hier kan je de binnenkant goed zien (het was avond, vandaar donker etc.), en zoals je ziet zitten er nog wel 2 smeer beurten in!
Qua opbergen kan je de ene helt uitlepelen en in de andere doen, maar zelf ben ik heel ui en heb ik ze allebei met twee wasknijpers dicht geknepen ;)
Dus heb jij een tube, of ('doorknipbare) verpakkingen waarvan je denkt dat ze leeg zijn? gewoon doorknippen, ik sta zelf elke keer weer perplex :D

xxx