zaterdag 24 juli 2010

Herbamedicus olijven crème

Herbamedicus oliven crème: +/- €4
Van Herbamedicus, een nog niet zo bekend (Duits) merk in Nederland, kocht ik een aantal weken/maanden geleden een olijven crème. Ik gebruik deze dus al een tijdje en vandaag doe ik mijn review!

Belooft:
Herbamedicus olive oil cream is een rijke behandeling voor gezicht en lichaam, die de huid voed en vocht regulerend werkt, zonder de huid vet te maken. Gebruik voor zowel dag als nacht.
Heel wat dus!


Uiterlijk/verpakking:
Ik vind de verpakking een beetje saai, een flinke pot met een groen label erom heen dat alle benodigde informatie geeft. Maar aan de andere kant vind ik m ook wel wat hebben: Het is olijven crème, wat een vrij natuurlijk product is, en de olijven 'tak' op de voorkant maakt dat mooi duidelijk.
CIJFER: 6,5


Geur:
Hmmm... Heel lekker! Toen ik ermee in mijn handen stond, dacht ik: Oh dat is vast zo'n vieze 'gezonde olijf' geur x] Maar dat is het niet! Juist niet, het ruikt heel lekker fris, niet echt te omschrijven... Het rook een beetje als een goede, duurzame crème. Haha, bestaat die geur? Geen idee, maar dit ruikt lekker! :)
CIJFER: 10!



Werking:
Mijn eerste reactie was: miskoop. Ja, de crème trok heel langzaam in, en maakt mijn gezicht heel ruw! Na een paar keer proberen had ik de moed opgegeven, en liet m een tijdje verstoffen, diep in mijn la. Toch, toen mijn andere crème op was, en ik een nieuwe nodig had, pakte ik deze, in de avond. Tijdens het aanbrengen voelde het weer zoals van ouds... Maar tijdens het opstaan! Mijn huid voelde heel glad en zacht! Niet droog, ook niet vet en geen extra meeëters ofzo.
CIJFER: 8

Eindconclusie:
Ik vind dit een rare, maar fijne crème... Ik gebruik deze nu vaker al nacht crème, en heb ontdekt dat deze crème je gezicht heel erg matteert, dus af en toe pak ik deze zelfs voor overdag! Buiten dat was deze crème heel goedkoop, en krijg je en echt grote pot! Je moet hem dus even uit vinden, maar dan heb je ook wat ;) Deze crème kan je trouwens bij een euro winkel halen, of bestellen op verschillende, Duitse wallmarket sites.
EINDCIJFER: 8


Hope you liked it!


xxx