maandag 19 juli 2010

Masja is er weer :)

Na een reis van 1,5 uur vertraging en opeens een tussen stop in Brussel ben ik weer thuis. Ik moet er nog even aan wennen, hoor! Ik mag nu weer lekker wc papier gewoon in wc doen niet in die prullenbakjes, dat vond ik zo vies! Maar wat ik wel mis is het geluid, de golven van de zee en het warme briesje dat er altijd was... Ik vond het een hele leuke vakantie!

Ik ga met mijn ouders altijd naar Kos/Kos-stad, al 7 jaar! Dat komt vooral omdat ik een hele erge vorm van wagenziekte heb, en dus vooral 7 jaar geleden kon ik niet lang in een auto (dus reizen naar Kos was voor mij vreselijk!), en Kos is een eiland waar je lekker veel kan fietsen. Nu gaat het gelukkig wel beter met wagenziekte, maar we zijn helemaal gehecht aan het eiland, bijna iedereen kent ons :) Dus volgend jaar gaan we weer, haha. 

Ook heb ik er lekker veel geshopt, je kunt in Kos echt heel leuk winkelen! O.a natuurlijk lekker veel olijf zeepjes, maar ook nog wat andere dingen (komt in een filmpje!) Ook heb ik heel veel foto's en wat korte filmpjes gemaakt daar, dus ik dacht dat het misschien leuk was om daar een diashow achtig iets op YT van te maken :)
Vanaf morgen weer lekker veel artikels, ben nu bezig met de foto's der op te zetten :]


xxx