maandag 2 augustus 2010

BLOKKER: Coffee... Candle!

Jummie!
 huh?
Haha, oh sorry voor niet charmante foto's, ik had er even zin in :x Maargoed vandaag dus een niet echt beauty artikel, nee ik wil het hebben over iets leuks wat ik laatst bij de blokker zag staan: Een Coffee Candle! (geurkaars dus).

oooh.
Zo, nu zie je het wat beter, het is dus een geur kaars in de geur caramel macchiato, en het is ook echt verpakt als een bekertje koffie, plus cute dekseltje :) Ik zag m staan (tussen de andere geuren, vanilla en espresso) en ik wou hem meteen hebben, haha. Hij was ook nog eens heel goedkoop afgeprijsd: Namelijk maar €1,50!
De verpakking is dus al heel erg leuk, maar hij rook ook zo lekker, naar caramel, en mokka :) Heel leuk allemaal, maar werkt ie ook goed?


Nou, hier is die dus aan het branden, en ik moet zeggen dat je niet echt bang hoeft te zijn dat het to much word, nee. Eigenlijk rook ik deze kaars pas een klein beetje toen die de hele middag heeft staan branden (perongeluk, ik was m vergeten, haha). Op zich best jammer, maar eigenlijk vind ik het wel lekker, zo'n subtiel karamel geurtje. Ohja, ook blijft de geur vrij lang hangen!


Ik vind dit al op al een lekkere geur kaars zeker voor het geld! Ik denk dat als ik m nou wat vaker brand, dat de geur vast meer naar boven komt :) Dus: Als je ook zo houd van mokka/karamel, ga dan snel naar de blokker! ;)



xxx