zaterdag 21 augustus 2010

Mijn school spullen

Jaaa, de vakantie is bijna weer afgelopen... En ik moet maandag alweer naar school. Ik heb er opzich best veel zin in, maar aan de andere kant ook weer niet, gelukkig hoef ik op maandag pas om half 1 op school te zijn! Wat ik zelf ook heel erg leuk vind, is nieuwe school spullen kopen! Leuke en schattige schriftjes, potloodjes, agenda's uitzoeken, ik show jullie vandaag mijn school spullen voor komend jaar:

Ik heb een groot schrijf boek, drie schriftjes en een multomap van een heel schattig merk van de V&D, ik dacht eerst dat het PIP was, maar nee, ik vind dit eigenlijk leuker! Dan een liniaal en de andere schriftjes en dat paars/roze mapje die zijn van de action, die hebben soms echt hele leuke school spullen. Mijn agenda is van New York Yankeers x] Ik dacht eerst dat het een jongens agenda was, maar toen ik er doorheen bladerde was die heel vrolijk, er staan ook allemaal leuke feitjes en dingen in over New York! En dat roze etui is gewoon een lekker basic etui van de V&D.
Dan mijn kaft papier, ik heb mijn boeken (thank you, mama) al gekaft, dus het zit al om mijn boeken heen:



Haha, een beetje een rommeltje.. Maar ik heb dus kaft papier van dat ene merk van de V&D, en van twee andere merken, waar ik heel even naam van kwijt ben... Dan mijn tas, bereid je voor! Het is niet echt in het zelfde 'thema' als mijn boeken en spullen, haha:

Of je vind mn tas, oke, of leuk, of je vind m spuug lelijk! haha, het is een leger groene converse tas, hij is lekker handig, er past veel in, en hij is goed stevig. Deze koste volgens mij 50 euro. Ik vind het zelf wel grappig dat al mijn school spullen allemaal girlie en schattig zijn, en dat ik dan aankom met me groene leger tas... Hier nog een foto voor een beter beeld: (let niet op de not matching kleding, het is weekend :)

Ik ben heel erg blij met mijn school spullen! Ik vind het leuk om me saaie boeken toch nog een beetje leuker te maken (voor zover dat kan), want je moet er wel het hele jaar naar kijken ;)

xxx