donderdag 5 augustus 2010

Parijs! + What's in my reis-toilet tasje(s)?

Jaa, misschien had je het al op twitter of mijn pagina hierboven gezien; ik ga naar parijs!! Hartstikke leuk natuurlijk, ik ben er een keertje geweest, maar toen was ik heel klein... En ik kan me daar ook niks van herinneren ^^ Maar nu ga ik dus weer, een lang weekend met mijn moeder. We zijn o.a van plan om lekker veel te shoppen, maar ook een speciale wandeling te maken: Ken jij de film Amelie? Een hele mooie Franse film, en de route die zij daar zegmaar aflegt, kan je ook in het echt lopen! Vét! Het restaurantje waar ze 'werkt' bestaat ook, dus ik zal mijn camera meenemen en lekker lopen filmen voor jullie ;)

Over filmen gesproken... Ik heb ook nog even snel een filmpje gemaakt! Over beauty dingetjes die ik allemaal meeneem naar Parijs, niet echt heel origineel onderwerp, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden :)


Kwaliteit is znm beter :)

Dat neem ik dus allemaal mee! Ik verblijf een lang weekend (6 t/m 9 aug.) in hotel La Villa Royale:



Echt een prachtig hotel met hotel kamers vernoemd naar Marie Antoinette en Coco Chanel, vanwege de manier van inrichten! Het hotel zit ook echt in hartje Parijs: Pigalle
Ik heb er heel veel zin in, en waarschijnlijk update ik niet veel op mijn blog, maar kleine 'story's' kun je me altijd volgen op twitter: http://twitter.com/Masjaah

Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben en alles!

xxx