vrijdag 6 augustus 2010

Update #1: Op naar Parijs :)

http://travellingboard.net/wp-content/uploads/2007/08/dusk-before-dawn1-paris2-france-small3.jpg 
Haaai mensen! Het is nu... ehm 10 voor 8. En zometeen rond 9 uur / half tien rijd ik met mijn mama naar het station (nog Hoog Catharijne), daar rijden we met de trein naar het station in Rotterdam. En daar nemen we de trein naar Parijs! Heel erg leuk, we nemen die super snel trein, die vertrekt om 11 uur / half twaalf en zorgt er voor dat we voor half twee  bij Parijs zijn! Hoe snel! 

    Ik zit nu nog in de woonkamer, en het is koud :P In Parijs word volgens mij rond de 26 tot   30   graden, heerlijk...

Oké, je kan zeggen dat dit een best wel saaie update is :O Maarja, ik wou graag nog even wat zeggen enzo, want twitter ligt helemaal plat! Je kunt niet meer twitteren, wat ik natuurlijk best jammer vind... MAAR: Ik heb artikelsvoor uit geschreven :) Dus op zaterdag en zondag komen er gewoon artikels. Ik zal kijken of ik een internet kaart kan krijgen, en dan schrijf ik een (leukere) update!

Maarja, dat was het wel zover, ik zie nu dat we nog broodjes moeten smeren, voor in de trein, haha. Naja, dan ga ik dat maar eventjes doen, want eigenlijk hoefde ik helemaal niet om 7 uur op te staan ;)
xxx