vrijdag 13 augustus 2010

Kruidvat bakjes!

Oke, ik heb dit idee een beetje afgepikt van Marijke, die had er ook vandaag een artikel over geschreven: De super handige bakje die nu bij de Kruidvat liggen! Die boven op de foto dus. Ze hebben ze ook in andere kleurtjes (turkoois, knal roze, zwart) en maten (een kleinere, en grotere). En het leuke is dan ook de prijs: €1! En dan niet voor één mandje, maar voor maar liefst drié of viér mandjes! Zelf had ik een pakketje van drie grote grijze (foto) en een pakketje van vier kleine zwarte meegenomen. En hier heb ik een groot deel van mijn stash ingedaan!:

 Voor de geïnteresseerden dus ook een heel klein en kort overzicht van mijn stash ;) Eerst gebruikte ik altijd die dingen van de Ikea, die zijn een stuk duurder en onhandiger. Nu ziet het er een stuk beter uit! 
Dus, als je nog van plan om naar de Kruidvat te gaan (of niet, haha), ik zou ze zeker even meenemen!

Oh enne, wat vinden jullie van stash in het kort ^^'


Hope you liked it,

xxx