woensdag 4 augustus 2010

Een nieuwe layout: Een oud comment systeem!

Haha, ik ben wel bezig... Steeds maar mijn layout veranderen enzo. De reden hiervan is dat sommigen geen comments konden plaatsen door mij lay-out van Phyzam (die grijze). Dus dacht ik: Oh, regel ik wel. Niet dus, het was zo'n gedoe, en ik heb zelfs een keer al mijn comments verloren!! Dus nu heb ik deze lay out, gewoon van blogger. En het oude comment systeem, gewoon van blogger ;) Voor snel en makkelijk reageren moet je eventjes de tekst boven het comment veld lezen.

Intussen heb ik mijn oude comments terug, maar doet die nog steeds raar: De teller zegt namelijk '0 comments' maar wanneer je daar op klikt, verschijnen die toch :o Dus verberg ik ze voor een tijdje; ander halve week.


Ik hoop dat jullie ondanks alles de layout tóch een beetje leuk vinden, en dat degene die geen comments konden plaatsen dat nu weer kunnen doen (gehehe)!


xxx

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Test 1 2 3 :)

Fens zei

hai, ja oke.
ik las je bericht over je essence nail art stampy set, en die heb ik vanmiddaqg ook gekocht.
maar bij mij lukt het stempelen helemaal niet!
heb je misschien er tips voor ofzo?

xxx
sorry dat dat effe nu hier staat.

Anoniem zei

Wilde een berichtje achterlaten op je nieuwere posts, maar ik zie nergens een linkje staan met comments/reacties plaatsen!
Liefs!

Een reactie posten

S'il vous plaît répondre!
Geen Google account? Klik op NaamURL! Je voert hier je naam in, en event. je blog. Dat is een stuk simpeler!