dinsdag 24 augustus 2010

Montagne Jeunesse two steps foot care

Laatst kocht ik dit 'dingetje' bij de Kruidvat: Een 2 stappen foot care plan. Ik heb deze nu al ongeveer 6 weken x] Maar vandaag probeerde ik hem dan toch éíndelijk uit!
Het roze gedeelte is een soort olie/zeep die je in je voeten badje gooit. Het ruikt naar Grape fruit, lekker, een van mijn favoriete geurtjes! Helaas is het niet de TBS pink grapefruit geur, die is toch wel het lekkerste vind ik ;) De olie maakt mijn voeten lekker zacht, hoewel hij wel moeilijk megt met het water, eerst lagen er namelijk allemaal gele 'vlekjes' in:

Als je goed kijkt??
Na een tijdje was dat gelukkig weg. En toen ik mijn voeten er uit haalde waren ze super zacht, en rook alles lekker fris naar grape fruit! De grapefruit geur is trouwens wel lekker sterk, ik vind het zelf niet overheersend. Als je je voeten droog hebt gemaakt kan je ook makkelijk eelt onder je voeten weghalen, ik heb daar geen last van, dus hier kan ik niks over zeggen, haha :) Daarna maak je het groene deel open: Dit is de lotion. De lotion heeft een lekkere mint geur, beetje tanpasta achtig maar wel fris! De lotion is een beetje teveel voor mijn voeten, ik hou best veel over, namelijk. Ook trekt het niet zo gauw in, maar eenmaal ingetrokken voelen mijn voeten super zacht!

Ik vind het een leuk idee, en ik weet zeker dat ik deze nog eens zal proberen! Het is perfect voor als je een avondje gaat stappen, en je graag met zachte voetjes in je hakken schuift. Of juist voor erna, om voeten weer tot rust te laten komen... Of voor na het werk/school, om even te relaxen, op een saaie zondag... najah, heel veel gelegenheden dus :) En ik raad het voor alle aan!



xxx