zaterdag 7 augustus 2010

NOTD: Essence nail art stampy set!

Vandaag doe ik een NOTD (Nails Of The Day) met iets wat ik laatst bij de Kruidvat had gekocht: Namelijk de essence nail ar Stampy set! Een hele leuke Konad achtige 'dupe'. Het zit namelijk zo in elkaar:
http://neseser.hr/blog/sanjalydia/files/2010/01/ess_NailArtStampy__01_all_neu.png
Op het plaatje zie je een soort stempeltje, dit is de 'stamper' hiermee druk je een figuurtje op je nagels. Maar als eerst doe je nagel lak op het ijzeren plaatje, de 'image plate'. Ook wil je natuurlijk niet het een lelijke vlek word, dus gebruik je een soort schaafje om de overige nagellak weg te halen, de 'scraper'. En zo heb je uiteindelijk een heel erg leuk figuurtje op je nagels:


Ik vind zelf het resultaat best vet! En die Satmpy set kost maar €2,50 bij de Kruidvat! Er zit al een image plate met leuke figuurtjes bij, maar je kan ook nog meer leuke los kopen. Of nog leuker: Konad plate's op Ebay/ofwherever spotten, en gewoon met je essence stamper gebruiken, een stuk goedkoper! Als je bijna vage korte uitleg over de stamper niet zo goed vind, is er hier nog en filmpje waar alles simpel te zien is!
Ik heb eigenlijk nog nooit konad gebruikt, ik vind dit ook heel erg fijn!


De nagellakjes die ik heb gebruikt zijn ook van essence:
- Een witte tip painter
- Een zwarte lak (met zilvere dop, ik weet de naam niet meer, haha)
- Een top coat van Catrice

xxx