dinsdag 10 augustus 2010

Parijs!

Jaa, ik ben weer thuis! Parijs was echt geweldig! Je kan daar zo heerlijk shoppen, lopen en eten :) Ik ging een (lang) weekendje, maar het voelde als 2 weken! Je kijkt daar zo je ogen uit, en je beleeft zoveel... Daarom hebben we ook niet zo heel gedaan, haha. Nee echt, we zijn niet eens naar de Eifeltoren geweest :P Maarja, dat geeft wel meer redenen om terug te komen!


Ik was de hele middag bezig met een foto-filmpje, maar YT had zo iets met auteurs rechten, dus je hoorde helemaal niks :( Ik vond dit zo dom dat ik het filmpje maar heb verwijderd, en ik ga er morgen weer naar kijken... Jammer.

Maarja, er komt dus nog zo'n filmpje aan, en dit is eigenlijk een artikel om te laten weten dat ik weer thuis ben :d Vanaf morgen komen weer gewoon beauty- artikels!


xxx