donderdag 12 augustus 2010

Gauw tussendoor: Etos 40% korting!

Hoi, als je me op twitter volgt (twitter.com/Masjaah), had je misschien gelezen dat ik een nachtje bij mijn vriendin zou logeren, en het was echt heel gezellig! Ik ben nu pas net terug en heel moe, maar ik kwam iets tegen, en het leek me wel een kort artikeltje waard (en een met paint gemaakt plaatje Ö)


Gebruik jij vaak productjes van etos eigen merk? Ja, dan heb ik goed nieuws voor je: Etos heeft namelijk een nieuwe actie: 40% korting op het hele etos-eigenmerk assortiment van hand crèmd, bad en douche dingen! Ik vind het zelf een leuke actie, ik ben namelijk al een tijdje beniuwd naar de hand crème... En misschien ook wat bad spulletjes... 
Ik ga iig naar de etos komende week ;) haha.


Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
Gaan jullie gebruik maken van de actie?

xxx